VAD FAN ÄR PROBLEMET

Jag hatar de här, mitt humör går upp och ner som en berg- och dalbana.. Är så jävla less på allt jävla folk, falska jävlar alltså. Så less på allt, allt och alla.

Fick åka turbilen med Matte idag, jag var så jävla trött så jag slumrade till några ggr. Två dagar kvar att jobba. Det ska bli så jävla skönt. Kommer springa iväg ett tag imorgon och på fredag också.. Åh.
Nu ska jag lägga lite ny musik i mobilen, sen lägga mig ner och bara vara as arg. Vill åka ner på stan och köpa ett par nya skor men mamma vägrar ju åka ner, pallar och tänker inte åka med någon annan heller..

Nä , fyfan vilken skitdag, dra mig baklänges och fram igen.



vad har hänt med dig?

Kommentarer
Postat av: ida

vad är det som har hänt :(<3

2009-07-30 @ 01:31:21
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0