Driv dina affärer, annars driver dem dig.

Riktigt rolig dag idag på jobbet. Jocke, Greger, Patrik och Sara gör mina dagar nu när D är borta haha ;) Har flamsat runt jättemycket, kvanten blev inte klar förrän halv 1 och den brukar jag vara klar med vid 11. Känns sådär, men man måste ju ha lite kul också ;)
Käkade lunch med Sara, sen glassade vi lite :) Vi har så sjukt kul, haha känns som att man garvar igenom dagarna alltså.. Sen fick jag städa trucken, och fan vad alla skrattade åt mig. Världens skitjobb är det, fy bubblan.

Nu håller jag på att fixa mig, ska festa. Väntar bara på att ida ska ringa om hon ska ner till tant grön innan, eller om vi ska dricka direkt. Mig kvitta det, behöver inte stressa bara =) Men jag MÅSTE träffa henne ikväll, saknar henne som bara den alltså .. och imorgon åker hon.

Lägger upp massa bilder sen, Puss på er!


haha kanske inte så passande bild nu i sommareen , men ääh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0