MIN KVÄLL ÄR FÖRSTÖÖÖRD

Åkte till rullsand idag, var där hela dagen och solade och badade. Lätt 21 grader i vattnet. Brun blev jag också, tacka fan för det.
Kom hem, packade ihop alla kläder och ett par batterier, la i kameran sist av allt och när jag tar upp den 5 min senare så är den krashad! alltså MOGET jag köpte den typ för två veckor sen eller nå. Blir så jävla less, hur fan ska jag klara mig nu då? Köper en ny i veckan men kul att jag var så nöjd med den. åh.
Sen när vi kommer hem ser vi att HELA studsmattan är sönder, alltså hur många fjädrar är borta och stora delar av nätet är sönder, så ja, de blev väl på midsommar och det är ju inte mer än rätt att jag ska betala det men KUL då. Och på halloween så lånade johanna bosses stereo grejs, men så har hanna ner den på golvet och den är helt kaputt. blir väl faan att betala den med.  Då kommer de försvinna också från lönen, kommer fan inte ha ett skit kvar att spara som jag tänkte.
Har ingen jävla lust att cykla till gårdskär nu med damerna men aa de blir väl bättre om man träffar dom och skriker ur sig all ilska haha, jag är så SJUKT arg nu


och inte faan blir de bättre för att ida drog till kreta idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0