Söt huvud.

Dåligt jobbigt det var att kliva upp imorse, men lyssnade på bra musik hela vägen till jobbet, så jag blev piggelin!
Gick himla segt idag iaf, till Johanna kom! Åh, vad det är roligt när hon bara svänger förbi haha.. Hennes cykel hade gått sönder och vi visste fan inte vad vi skulle göra, så vi gick till söt-patrik och han hjälpte oss , haha var ju inte alls svårt, tänk om man hade varit lite teknisk :D 
Fick sluta tidigare, så åkte hem och solade =) Nu börjar jag bli lite brun, jihaaa .. hoppas det är bra väder på lördag och söndag så jag kan sola ;)

Nu ska jag åka och kolla på ny cykel med mamsen, mumsigt va.


Lite mer bilder från igår;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0