SÅ JÄVLA JOBBIGT

Fan vad jag ligger efter i skolan nu, det är helt sjukt ! Eller egentligen är det bara ett prov och några rester men allting tar verkligen emot, jag orkar inte gå i skolan längre..
som tur är ska Linus hjälpa mig när han kommer hem, med matten :) thanks for that babe. jaa, det är mycket som kommer nu framöver faktiskt, mycket prov .. Så det kanske blir en paus med bloggen, trots allt ?

Satt och pratade med min lärare hur skoltrött jag verkligen är, jag har ångest när jag går upp på morgonen .. men jag måste försöka ta mig i kragen och tänka positivt.. Men som det ser ut nu, så ser jag faktiskt inget positivt med att gå i skolan. eller jo, förutom att Josse går i min klass . Världens bästa josse haha, så blond är hon..

Wickan ; faan jag fattar inte
Josse; inte jag heller, jag kan inte mattematiska !

Ja, gosan :D Nej men gubbar, nu är de administration och sen slutar vi, ska träna då :) ÄNTLIGEN ÄR JAG FRISK

Kommentarer
Postat av: CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign

Fin blogg, verkligen! :D

2009-03-02 @ 16:22:37
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Vilken tur att du gillade mina tips :)



Ska du göra idag då? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-02 @ 16:28:26
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: AMANDA

ska bara ta de lungt, du själv då?? :))

2009-03-02 @ 17:21:01
URL: http://amanddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0