aa

Fasiken vad tröttis jag är, vaknade för 45 minuter sen så skulle jag ta tolvan till skolan, som går 54. Men när klockan var 53 så kom jag på att jag glömde mina kakor som jag skulle ha med mig till UF, så jag sa åt linus att springa men nee vi missade den ändå. SUCK! Så nu sitter vi här och jag börjar om 45 min, tur att min man har körkort och kan skjutsa mig haha. Han fick vara min taxi förra veckan, snäll pojke =)

Idag ska jag och Pat till fängelset, ska intervjua några som jobbar där och spela in lite och så, blir finemang! Sen hem och kolla på tapeter, ser ut som skit i vardagsrummet nu och jag hatar när det är för stökigt så jag drar till mitt andra hem, lika bra det :)

Ne, nu ska jag fixa mig lite mer, har ju aaaall tid i världen haha :)


älskar dig linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0