baby bom

Åh, när man väl ska plugga gör man det aldrig, men ångesten ligger där och skaver ändå.. Har ett stort prov på fredag och jag vill verkligen klara det, men jag har inte orken. Det är ganska förståeligt egentligen när jag har influensa, ligger nästan helt däckad och svettat samt fryser titt som tätt.

Jaja! Vaknade runt halv 9 och skulle ringa UM, men nej inget svar, ringde flera ggr.. Någon mer än jag som blir irriterad på det? Gick upp och la mig i en varm säng igen, älskling låg ju där.. vaknade vid elva igen så gick jag ner och baka bröd haha, gjorde mysigt till oss och så kom han ner sen, jättemyspys var det :)
Han åkte precis för jag måste ha det heeeelt jävla tyst när jag pluggar, läser högt för mig själv och mumlar alla viktiga ord, haa ..

Det känns jättejobbigt nu, vi ska byta UF idé och tjejerna är i skolan och kirrar det och jag sitter här hemma, hallåååå jag vill också vara med haha :( aja jag litar på dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0