bio

yoyo bloggen!
igår vare bio med älskling som gällde, kommer inte ihåg vad den heter men den var med pitten iaf, den var ju grym, fast skithemsk. Tror jag kollade bort mer än halva filmen.
Bion slutade väl runt halv 12 och då vare bara hemåt som gällde, men fan va kallt det är ute:S tänk om man hade festat då hade man ju haft leggins bara haha, helt sjukt. SKönt att köra på en vit helg, fast det gör jag för att jag är fattig och måste spara till kryssningen men man kan ju låtsas att jag är duktig!

vaknade typ halv 11 imed älskis dag så åkte till greenen typ då och fixa lite, sen mötte ja matilda och lämna oth boxarna och nu ligger jag in the bed med älskling igen fast han kikar på spy kids 2 inte nice ;)


blir iingen barnis idag iaf så får se vad som händer och fötter, jejeje ..




saknar dig hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0