"Du och din partner"

Vad heter ni? Wiktoria och Linus

Hur träffades ni? Jag skulle hem från någon fest och skulle träffa Jimmy och han för att krubba!
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 månader snart! Men borde vara mer än ett år, haha..

Är ni förlovade? Icke!

Bor ni ihop? Man kan tro de ;)

Har ni barn? Nej nej nej nejjjj

Har båda körkort? Nej, men den jäkeln har, fubbigt :D

Isåfall, vem kör bäst? Hahaha JAG !!!1

Kommer du ihåg er första kyss? Ja, som jag gör hihi :)

Vem sa "Jag älskar dig" först? Han, han förstörde ju min plan.. haha

Vem är äldst? Han ;)

Vem fyller först på året? Jag.


Vem är längst?
jag :) haha skoja, han är. Min långeman

Vem sjunger bäst? Han har aldrig sjungt för mig den fegisen! sååå, vene :D

Håller ni i handen på stan? De är väl klart?:)

Kände ni varann innan ni blev ihop? Haha som vi gjorde, nästan föör bra ! ;)

Vad har ni gemensamt? Alltså, det är så jävla mycket. Så fort han säger nå så känner jag precis samma, helt sjukt.

Blev du kär i första ögonkastet? Nej inte kär, men jag blev ju rätt fast ;)

Har ni någon speciell låt? Jag har flera låtar som jag tänker på han på, men han har ingen med mig, tääck mannen .. ;)

Har ni stora framtidsplaner? Kan jag väl påstå.

Har ni gråtit i varandras armar? Jag har gråtit i hans iaf, haha.

Har ni varit utomlands tillammans? Nej men snart så :)


Vilket är ert bästa minne? Oj, svårt att välja. Alla dagar med min baby är bäst!

Vem lagar bäst mat? Jag. Linus vet inte ens hur man sätter på en ugn.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ligger och kollar på en film med godis, jej.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, det är klart.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Neee eller vi bor fem-tio min från varandra så de eee nice :)

Blir du lätt svartsjuk? Aaharu...

Brukar ni bråka? Nej! Bara skojbråka haha.

Ringer eller SMS:ar ni mest? Det blir nog mest sms.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt! Eller.. armarna, ögonen, leendet, magen, eller nee allt!

Brukar nån av er prata i sömnen? JA! Linus är expeeert på att prata i sömnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0