gash

Hade så himla svårt att somna igår, jag sov utan älskling och hans mobil dog (laddaren var här) så då kunde vi inte smsa heller :( åh var skitjobbigt!
Vaknade iaf av ett sms att Pat halv 8, haha! lyckades somna om och vakna nu, har inte jättemycket feber men känner mig totalt nere och har hosta som en juuude.. Sitter och äter frukost nu, vet inte vad dagen har att bjuda på men jag är så himla jäklarns trött på att bara vara hemma :(
Längtar lite till höstlovet, ska åka bort rätt mycket då men hur fasiken ska jag klara mig utan baby ? haha kommer inte gå! Hade glömt bort att jag och Lisa skulle åka till stråtjära den 23- 26, men har fått jobb på söndagen så jag tror jag stannar hemma, jag tjänar faktiskt hellre lite pengar då jag är så fattig nu hihi :)



alltså vill utomlands NU !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0