HELGEN!

Så var det där med att uppdatera också ja ;) haha drar lite kort !

i fredags så var jag hemma, hade ju så jäkla ont i magen.. Sen på kvällen hade jag myskväll med syster, färgade johannas hår en snabbis med, blev galant de! Blev så ledsen för att linus somnade vid åtta och jag trodde han skulle komma och sova med mig, men vid elva fick jag ett sms och jag blev en glad wick! :)

i lördags vaknade vi ganska tidigt tror jag, låg och mös ett tag sen åkte vi till min faster i skutskär, älskar hennes lilla vovve vill också haa :) åkte hem efter någon/några timmar och då var de bara fix eftersom båda skulle ut, eller jaa jag fixa mig han kolla på tv haha. han är fin ändå han :) skjutsa mig till ida sen blev de råsup där, blev full på två öl typ haah nice. Så åkte vi till a-berg på förfest med några, jättekul ! sen ner till old saints och där vare bara dumma idioter, hur fan kan man vara så elak som person alltså? sen vidare till hang där de va kul ett tag, träffa bra många man kände igen asså :) drog hem runt halv 2 eller nå och mötte älskling, slockna FYRA , fan va trött jag var :)

och igår då.. var vi båda ganska bakis, så först på morgonen tog vi det bara lugnt och sleepa, sen spela vi tv spel och jag är awesome, han drog hem och duscha och greja och så skulle vi åka till amigos. Frågade vart vi skulle mötas och vi möts ALLTID vid ett och samma dagis, men tro på fan att jag åker till ett helt annat dagis, slog nog slint i skallen på mig. Sen blev de basta och mysa för helt slanten, älskar dig ! mötte jimpan också ett tag, världens snällaste är du alltså. KRAM PÅ DIG !


och nuuuu då.. har jag precis vaknat, älskling gick 20 över sex, fick en mys puss och somna om. Vill bara att skolan ska swischa förbi så jag kommer hem, jej :) Du är mitt allt linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0