LÅNGT INLÄGG!

I torsdags runt halv 12 gick bussen till hamnen i stockholm! Jag och Ida var skittaggade, och de andra bruttorna med, knäckte första ölen på vägen dit och lyssnade på härlig musik.
Vi fick vänta länge på terminalen med det var ändå så jäkla kul, allt blir kul med Ida! så när vi gick in tar dom ju kort och vi gjorde världens snyggaste pose ska jag tala om för er ;)

Packade upp alla saker, kika vad vi skulle ha på oss, drack lite öl och gick till buffén.. Jag + köttbullar + potatis= sant. Alltså hur mycket goda grejer det än finns på ett sånt där bord så håller jag mig ändå till de traditionella haha, men muuums det är så himla gott..
Haha så sitter vi och snackar om att Ida inte kan äta skinka längre, och två minuter går vi och ska ta ny mat och så säger hon att hon ska ta skinka, höll på att dö jag haha!
Sen gick vi till taxfreen och köpte massa gott, och sen blev de dricka för fuuuulla muggar. 
Pratar om allt och inget, och så säger ida ; men duu, vafan är klockan? Så var hon runt elva haha! Pratat bort hela kvällen; )
Gick ut och shakea asset på fun cluben och på club seven, skitkul. Träffa massvis med roliga människor och vissa mindre roliga. Lärde tydligen oss finska med ! 
Kvällen var iaf HUR kul som helst och de blev inte mycket sömn heller.. Minnesvärt!

Dagen efter var vi huuuur bakis som helst så vi låg i sängarna hela dagen och åt godis, mysig :) kom hem runt 7-8 och då stog älskling där och vänta på mig :) så var de bara hem och sleepa, snacka om att det kändes konstigt att sova själv när jag och linus sovit med varandra en månad i rad typ ..


Igår så  vaknade vi tidigt, visste absolut inte vad vi skulle göra så blev bara massa deg. Spela kort också, och jag är ju vääärldens sämsta förlorare, alltså jag kan inte spela spel. Blir så SJUUUUKT grinig om jag inte vinner haha, så förlora jag självklart alla jävla gånger och blev så arg så jag kunna grina alltså, så linus sa att om jag blev glad skulle han bjuda mig på FAME! JEEJ.
Så vi gick hem till han, så han kunde krubba och vi kollade lite på resor :) hihi.. jag vill åka nu! sen åkte vi ner på stan, köpte biljetter och fika på george, asmysigt :) sen gick vi en promenix runt boulongern och sen till bion. Där var de råkallt, alltså jag frös så jag skakade och jag hade min + linus jacka på mig. Sen när halva filmen gått typ mådde jag skitilla och huvudet bara värkte, och när linus hade armen om mig ilade det till i hela mig.
När vi kom hem tog jag tempen och så visade det sig att jag hade runt 40 graders feber, alltså NÄR FAN SKA JAG BLI FRISK? Jag har varit sjuk till och från sen jag var i turkiet, skitjobbigt. Har asmycket frånvaro i skolan nu med, bara för att jag inte blir frisk :(

Såååå .. vi somnade direkt och jag tycker synd om han som behövde sova med mig, jag låg och skakade , svettades, grät, såg massa hemska syner, pratade i sömnen osv :( ååh. stackars! Vaknade runt 10 idag och då började vi kolla på massa filmer, jag fick se mamma mia för hundrade gången typ men linus somnade,inte oväntat ;)

Nu har älskling åkt hem, han skulle duscha och hämta film å så (haha varför inte göra de här babe?;)) sen  hoppas jag att han kommer hit så han kan ta hand om mig :) <3




Såhär såg det ut hela tiden, haah! Ida vann gång på gång och jag spelade bort säkert en hundring :(
negern är min idol!

slet ner lite grejsimojs



pussmys! Världens bästa pojkvän :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0