myspys

Gash vilken mysig dag det här har varit! vakna ju ganska sent, kika på scooby doo och how i met your mother, okej jag ska inte ljuga det är faktiskt ganska bra. Men bara ganska. Inget slår OTH.
Sen spela vi pingis och ja jag ska vara ärlig - han utklassa mig totalt MEN det var för att jag spela oseriös, hahah mm så var de faktiskt :) sen busa vi omkring lite, jag brotta ner han, klottra ner han och skrämde ihjäl han, bra av mig ;)
sen drog vi hem till mig, jag behövde some clothes och sen en snabbis till ica för att köpa candy för kvällen.
Så blev de krubbning och de var kött och kött är det bästa som finns såååå mums!

Nu har jag, limpan, hans mamma, thomas, wilma och viktor sett på patrik 1.5 och den är ju så söt:) nu ska jag tvinga linus att se på några bring it on filmer innan vi sleepar, fan vilken snäll flickvän jag är.


och jag får inte lägga in en bild på han för då är det jag som dör, tydligen. Citerar Linus; Om du lägger in en bild på mig så är det du som dör next. eller äh, i take the risk liksom hahaha !!!1!!1111oneoneone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0