pusss

yoooooo bloggen.
somnade skitsent igår och vaknade råtidigt, inge bra när man sover med linus eller haha ;) skoja, det är så mysigt sååå :) gick upp och krubba sen drog vi till mig och så fixa jag lite, sen blidde de valbo för jag vela ha ett par skor men jävlA idioter har ju köpt upp alla fan va less jag blir! ;@ sen tänkte jag köpte ett par tantskor men de blev inge av.

Hem hit och se på bring it on och aa den var hur awesome som helst, fast linus somnade. inte nice. nu har vi precis ätit cheebab och om PRICK en timme är de Oth, sen gossip. Jag gillar söndagskvällarna nu hihi =) <3



Kommentarer
Postat av: Johanna Green

:) <3

2009-10-25 @ 17:22:37
Postat av: Emmelie

Synd det med skorna att de va slut !! Hoppas du hittar va du letar efter :D Älskar bring it on filmen :D skit bra eller hur ? :D

2009-10-25 @ 20:13:50
URL: http://pontusblondin.blogg.se/
Postat av: Josse

Nu kan du rösta på mig skitunge :D

2009-10-26 @ 10:17:37
URL: http://josefineskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0