stan

yoohooo!

Igår kväll blev de mys, jag och limpan basta och gjorde hårinpackning och massa mys! Jag slockna runt 10, var helt död och vakna runt 11 imorse, känns skönt ;) krubba, fixa oss och åkte ner på stan. Han var först på ams i hundra år sen gick vi och handla lite, mycket mys ! fick bara med mig lite hem men ska ju dit i helgen med moder också, kanske får nå fint till garderoben då, jeje

nu har vi precis kommit hem och ska se på how i met your mother som vanligt, tänk om vi kunde se på nå oth eller nå ;) sen ska vi göra mat igen, jeej va duktigt! pancakes blire idag. så måste jag plugga med, och vara hemma här själv utan limpan,inte nice


hörs på later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0