2 cool 4 school

sitter i skolan nu med mina bitches, det var meningen att vi skulle rå-plugga. Men först så måste alla in och mata fiskarna på face, sen kolla runt på face, sen ska vi tydligen blogga också, ja men så var det ja.
Nej men jag känner att jag vill hem nu, har en redovisning på femton minuter imorgon (har inte ens börjat..) sen har vi ett seminarium på en HEL religion sen något mer, uscha busha..

Men för att få humöret upper dricker jag massa cola ( som vanligt ) och äter godis haha mums ;) nej jag härmar inte patricia haha ;) föresten så har hon börjat blogga igen men vettefan om det kommer så många videoupdates som vi gjorde förr, haha vad pinsamt :D


HAHAHAHA SKA JAG LÄGGA UPP ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0