aa

Har precis varit ute och gått en runda, gick bra snabbt idag. Träffade johanna efter vägen och gick med henne, mycket skönare då man kan prata ut under tiden, perfekt sådär om man inte hinner ses varje eftermiddag annars :) NU sitter jag och äter havregrynsgröt med massa konstiga grejer i, sesamfröm, linfrön och allt vad det heter. Cykeln rullar iväg om en halvtimme så har gott om tid på maa ..


Slutar runt tre idag och då ska jag bara vara hemma själv, lägga mig i mitt rum och fundera vad jag verkligen vill med olika saker. Ska bli skönt att inte ha något planerat för idag, känns som att de varit så mycket de senaste dagarna haha, dont know why  ... aja, vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0