Flickan som lekte med elden

Åkte ner på stan och skulle kolla om the phone house kunde kirra min mobil, DOCK har jag inget kvitto kvar så den mobbelobben är ju bara att slänga. Mötte johanna vid village och drog till bion.. vi hade köpt våra biljetter innan så det var bara att dra kortet i en sån där automat så fick man dom dirr, de va huuuur lång kö som helst så de va skitbra! Aldrig gjort så förr..
Aja, bion var AWESOME!!! gick ju på flickan som lekte med elden och den var helt enkelt skit kung, längtar tills trean kommer haa :) den var läskig, rolig och bra haha perfect for me alltså.. :)

åkte hem, var så sjukt trött men så ringde mallan och fråga om jag kunde över och prata lite och fyfan va mysigt det var. längesen jag prata ut om hur jag kände när jag mådde som sämst och jag fick verkligen prata utan att hon avbröt! alltså näää så sjukt bra vän de där asså :) glad att vi hittat tillbaka till varandra .. på söndag ska vi nog hem till henne i älvkarleby och rida, så har hon åsnor med FATTA BALLT !! haha så jävla söta :D 


nää nu äre fan sleep ;) pusssssssss på linus 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0