God morgon!

Såhär tidigt har jag nog aldrig i hela mitt liv varit vaken på en lördag, men jag är pigg!
Igår på kvällen gick jag till linus och vi kollade på en hemsk jävla film fyfan va läbbibgt , sen när vi gick hem brotta den jäveln ner mig i gräset moooget :@ ;) Kom hem och kika på piraterfilmerna men jag kan inte se dem längre utan att jag tänker att ida sitter brevid mig och grrr'ar åt johnny depp haha, hon är så jävla kär i han =D

jolasåatt, nu ska jag fixa mig lite och sen åka och kolla på Louise dans :) är så roligt att se när de dansar småbarna haha.. Skitgulliga, kanske spelar in och lägger in här på da bloggas då ;)
Sen åker jag och handlar massa med mamma och hem och fixar DIREKT !!! kul vi ska ha ikväll va brudar?:D

-kan inte lägga in bilder?!-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0