jao

Gårdagen igår var awesome!
Åkte först och kolla på Louises dans, så jävla söt .. drog och handla massa efter och så kom ida och kin hem till mig och hjälpte mig med maten. Runt 6 kom alla och då blev de krubb och paketöppningsgrejs, tack och bock damer. Sen kom de massa folk och de va trevlans, :) drog ner till hangan men linn och johanna dissa sina tyskar så ja jag fick hålla koll på dem, på kvällen var jag så jävla sur för de va så tråkigt på hl och jag ville inte alls prata med dom haha men så fåre va, va bra trevlig under kvällen ändå ;) åkte hem med dom och min fina älskling och så gick han med mig hem och då blev det städa dirr, fyfan hur det såg ut.

vakna as tidigt imorse och städade ännu mer, sen kom lisa hit och vi har bara snackat och spela kort och bara myst. När man inte har en aning mo hur man ska göra med vissa grejer så är lisa så jävla bra att prata med, tack hjärtat :)

jolasåatt, nu ska jag gå ut och va social med bibbi och dom som är här, som vanligt. Haha..


älskar min linus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0