jobba?

yoyoyo !

Har precis pluggat, kan verkligen inte allt men kan någonting om varje sak iaf. Får plugga på lite mer sen. Haha sen, sen sen.. skjuter upp det hela tiden. Åkte ju till volvo efter skolan, och så vill dom att jag ska jobba imorgon. Alltså, jag vill ju så jäääkla gärna ha mera pengar nu, eftersom jag köpt ny mobil, kryssning och så fyller både älskling och pappa år, och jag vill ju inte köpa skitpresenter haha..
aah, har INGEN aning hur jag ska göra iaf..

Jaja, snart kommer älskling och så MÅSTE ta tag i pluggnadet nu.. Fan va mycket jag skrev om plugg helt plötsligt? DRYG
 

asså, jaa jag vet att bilden ser knäpp ut men den är ju mys !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0