JÖBBBBv

Dagen började bra! Var så trött och ville inte gå upp och promenara men jag gjorde det ändå, bra jag :) Gick jävligt snabbt idag, det är råkallt ute.. Kanske måste köpa nya byxor haha? ;)
Nu sitter jag och äter knäckemacka med leverpastej de är så sjukt gott haha, favvis :) Mamma smsade precis och berätta att jag får jobba på inventeringen, fan va nice. eller de visste jag ju redan att jag skulle men skönt att ha det riktigt spikat, blire lite cash i plånkan =) 


 Malin skicka nyss sms och fråga om jag skulle ta bussen med henne och jag var måttligt sugen men nee de enda jag förlorar på att cykla är kalorier (haha) så lika bra att ta den ;) får väl tävla med mamma idag, dock slutar jag halv ett idag tror jag så får se om jag orkar vänta tre timmar! eller ja, med daniel går ju tiden så jävla fort hahahah så sjuk kille :D


Nej, vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går du varje morgon?

2009-09-17 @ 07:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0