kisssssssss

Sååååådärja, har precis ätit skitgod mat med hela familjen. Supermysigt! Nu sitter jag och spelar happy aquarium på fejjan, de är så roligt haha.. kl sex börjar oth på tv, har inte sett de avsnittet så kan lika gärna se det nu ;)
jag är så himla trött och så himla yr, vill inte till skolan imorn alltså.. MEN fem veckor kvar till lov, de är nice. :)

Har inte så mycket planerat i veckan heller, eller jo jag måste plugga varje dag hela tiden , försöka få in något i skallen! på fredag ska jag till banken med däädy, vi ska kirra sparkontot. Jag vill inte ha mina pengar nu, tycker det är mycketmycket bättre att  spara dem tills jag flyttar än typ till en mobil nu. Jag vill ju ha lite fancy möbler när jag flyttar lixx ;) 

nää men nu ska jag fasiken sova, eller nee ska tvinga älskling att skriva blogg först =) fint de  



finns alltid för dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0