vafanifjgdkfgjldvjl

Hatar såna här kvällar, som de flesta vet så lider jag av alla sjukdomar från a till ö, eller nej inte så många men en del. Jag mår så jävla dålig nu så det finns inte, för en timme sen var jag hur glad som helst och nu går allt bara nedför. Vad vill jag och vem tusan är jag? jag orkar inte längre.. Vem finns där när jag behöver det som mest? 

just nu vill jag bara åka hem till johanna och gråta, men de går inte för hennes tysk är där. jag vill åka till linus och att han ska ligga och krama om mig, men de går inte för han sover. jag vill åka till ida, men de går inte för hon tröstar jossi. jag vill prata med mamma, men hon är inte hemma. jag vill åka till pappa, men han svarar inte när jag ringer. 

jag hatar det här, och ja  jag hatar mitt liv
 


Kommentarer
Postat av: frida

..kunde ringt till mig , jag är alltid hemma och har alltid sovplats och en famn-plats åt dig <3

2009-09-14 @ 23:47:10
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig

2009-09-15 @ 06:39:03
Postat av: Ida

du ska veta att du alltid kan ringa mig oavsett vad jag gör <3

2009-09-15 @ 08:30:22
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0