VOLVO

Kom precis innanför dörren. haha jag slutade runt 2 och nuuuu kommer jag hem, :D
Aja, efter skolan så åkte jag till volvo.. Jag saknar daniel jocke och patrik så jävla mycket, så nu fick jag äntligen träffa dem haha.. Stog och drygade bra länge, de frågade flera ggr vad jag går på för jag är så uppåt, haha sötpojkar. De ska komma på lördag med, hahahah perfekt ;)
Jag stannade där en timme, sen cykla jag till ica och handlade lite till maten som jag ska göra nu! Jag har fasiken blivit vuxen nu känns det som. Hur många gånger har ni hört mig säga att JAG ska laga mat liksom? haha never ;)

Sen lär jag fixa mig.. åh vad fasiken jag ska ha på mig? hatar sånt här.. Jag har inte träffat han/dom på hur länge som helst, vill ju ändå se okej ut haha. Aja, de löser sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0