WIHOOO :D:D:D

kom precis hem från mormor, åh så söt hon äääär :) Fick en klocka och lite till fint, hon hade stickat massa kläder så de fick jag, och en canvas jacka. vet inte om jag kommer använda den men den är awesome iaf, ;)
nu ska jag plugga samtidigt som jag kollar på idol, sen sova ganska tidigt iaf :)

och veeeeet ni.. jag längtar som bara den till fredag! Jag, josse, pat, kilberg, hanna och lonis ska åka ut till älvkarleby, hanna malin och louise bor där, så ska vi rida (western!?!?!) i flera timmar. ska göra matsäck och massa grejs och galoppera på ängarna, haha låter som värsta hänttönten men jag ÄLSKAR hästar och att bara ha det mys med mina finaste vänner kan ju inte vara annat än toppen! Så efter de blir de massa filmmys, får se om jag sleepar där eller kirrar skjuts hem , så kan jag sova med limpan hihi :D


nee nu lär ja fanemej ta tag i pluggandet.. daamn it



Louise och jag för några år sen haha! den där tiden då jag trodde jag  jag va så jääävla cool och skulle trotsa alla och va skejtig HAH =D


Kommentarer
Postat av: Josse

vadå trodde? du var döö cool :D skejtwickan :D

2009-09-22 @ 22:24:27
URL: http://josefineskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0