hejhej

Tog tummen ur röven och köpte två hårfärg. Ena har vi färgat, alltså slingat. Den andra kommer i morgon antar jag, orkar inte vänta på att mitt hår ska torka och jag är ju hos limpan, vet inte om han eller björsa använder en hårfön, troligtvis gör lisa det men jag vågar inte snika i hennes rum hihi .

Såg ett oth avsnitt med, de hade ju uppehåll. Alltså jag kan säga det hundra gånger men tack johanna för att du fått mig att älska oth (L)(L)(L) det är så jävla grymt så jag grinar varje avsnitt, alltså herregud. vi måste ha oth maraton helg igen, :D:D:D


nu ska vi spela mario cart , kuuul :D hoppas jag vinner hihi (: fast hur stor är chansen ? none!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0