puss på dig, vädret

Alltså, herregud vilket bra väder det har varit dessa dagar.

Låg ute i solen och pluggade teori med BIKINI, notera BIKINI plus olja med. Sinnes, det är april ju ? stekvarmt var det :D Gick på bio på kvällsingen, bounty hunter, var väl okej. Lite långdragen bara ;)
När jag kom hem började hela mitt öga svälla upp, kliades som fan och jag såg ingenting, fick panik! Drog i kortison i ögat och efter att tag blev de bättre, men det är precis samma visa som förra gångne jag var på bio, vad är felet??!!??

Idag blev jag hemma, såg ingenting och de var bäst att vila. Vid 12 gick jag upp och glassade i solen, med bikini idag igen :D wohoo, fått lite färg (: sen drog vi ner på stan och leta bikinis, finns inga fina eller BRA så blir nog beställning på det haha. Blev en fika på det med, tonfisk sallad ofc .

Har precis grillat och gått en prommis, haha ni skulle sett limpan. Vi hitta en fotboll och passa till varann så springer han fram och säger men tunnel då, tunnel!!! och gör världens vurpa HAHAHA söte :D



love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0