Rastlös

Gud vad jag har tråkigt. Det kryper i benen, vill ut och springa eller göra nå crazyyyy , så alla ni sötjäntor eller söthanar som inte har nå bättre för er, komsi komsi..

Linus är ju sjuker så han har sovit exakt hela dagen. Jag har kollat alla bloggar 100 ggr, sett på serier, filmmer och yada yada. Juste, jag gick en prommis med söt wilma och söt lisa med. Kul dag va ? skulle plugga teori men jag har inte orkat, jag gör nog det imorgon istället. Det där nog , de är farligt de. Känner jag mig rätt så blir det inte av vilket fall, vaknar säkert runt 2, käkar frulle och så ska jag och mami hitta på någonting.

Nej, hur mycket det än tar emot att säga att jag har tråkigt (kan inte säga dt eftrersom jag väljer ju själv om jag vill leka med limp eller inte) så har jag det !! haha jag vill göra något kuler =D


nöjd tjej , lite sådär på fullerullan och hoppar in i durrban med clothes on. no brain no pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0