shame on you

Blev valbo idag, ställde klockan alldeles för tidigt men fick tid att sminka mig och så :D tur de! Ida plocka upp mej så åkte vi och handla lite, fundear på att lägga in bilder. Min blogg känns så tråkig, vill göra massa. Lägga in bilder på dt jag köpt, det jag gör, vad jag har på mig osv. vad tycker ni?
Ni är små nyfikna jäklar som tittar in här varje dag men aldrig skriver nå, shame on u guys ;D

Nu har jag och älskling precis kikat på 2012, låg på hans bröst och försökte gömma mig, gah vilken hemsk film :D
Ska väl hoppa i säng nu, imorn är de en stressig dag. Upp tidigt, hem och käka påskmiddag, till linus och äta, till jeppe sen ut! Nice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0