studentmössan has arrived

Vanlig dag idag! Eller, vem försöker jag lura?
Sovmorgon, skönt. Prommisen gick lätt att ta sig igenom i morse, stressade och for iväg till bussen. Ja, stress i vanlig ordning alltså. Fyfan , magen tar stryk nu alltså ..
Höll ett hyllningstal till min mami, och sedan skrev jag prov. Org och led, lätt ! Men ångra att jag inte plugga ordentligt. Satan.

Sen fick vi ju våra studentmössoooooor åh vad glad jag blev :D alltså alla var så jävla glada, hoppa omkring i korridoren och bara skrek, underbart! Tänker tyvärr inte lägga ut bild för den får ni se på studentdagen, med allt fix och shit. Gud, på tal om det. Måste bestämma ALLT inom det nu, vilka ska komma, hur länge, när och så vidare. Love it! :D

Nu ska jag käka köttbullar och potäter, gött de. Sen åka och handla färg, vill bli blond blond blond nuu. Köper massa olika slingfärger och varierar lite. Men ! Inte för många, ska ju till uppsala på fredag med ida och neca, gud va kuuuul dt ska bli :) bästisar.


och den här lilla sparveln då, fan skulle kunna döda för en sån ja ! lika liten som min hand, hihih (okej jag har stor hand.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0