uppsale

I måndags hade vi ybertråkigt, på vår åttamånaders dag. vi bestämde oss för att åka till uppsala, ta in på hotell och se avatar 3d, sagt och gjort. En timme senare var vi vid fyrislund hotellet och bara mös :) Avatar var så grymt jävla cool med 3d, jag vill också rida på en fågel.. Det är fuskigt .. Sov bara två timmar den natten, fullt med massa mys! Jag älskar dig! När vi vaknade kände vi, nää fan, vi vill inte åka hem. så åkte in till centrum (3 min haha) sen boka vi ett nytt hotell, boka alice i undeerlandet och gick på stan. Fick med mig två tröjor hem. Från gina. Lyckat, nja. Är stressad nu men alltså domh är dagarna var så grymt jävla underbara, finns inte ord för huuur jävla lycklig jag är. Det var allt så jävla perfekt och romantiskt , love dig! :D nu ska vi åka ut till gårdskär, spela massa spel och gå på långprommisar med ninja och se på how i met your mother, mysit värääää !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0