We are the world

I morse slet jag upp limpan ur sängen halv sju för att gå ut på en prommis med stavar, han hängde så fint med så:) dutti så..
Åt mina nya goda mackor, har ni testat dom nya wasa knäckebröden? typ med quinua eller hur det stavas, aas guuda :D Tar knäckebrödet till en ny nivå, och det är helt true story. Det knullar i mun , helt enkelt.

Tog hojken till skolan, pust vad jobbigt det var. Den första cykelturen på året är jobbig asså, det är ändå 8 km till min skola så det blir mycket på en dag :D Sköönt!

Nu sitter jag i schuulän och försöker plugga med josskoss, går väl inte så bra för dt blir bara massa youtube klipp men de ä så kul :D

Slutar två och då ska jag ta hojken hem och så hoppas jag att älsklin möter mig, måste ha lite steg (har gtt 5000 idag...) så då kan jag gå med cykeln :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0