BABBEL!

Sååå, har stått och dansat ett tag till Just Dance nu, grymt. Linus vann över mig en gång haha :O men de bjuppar jag på ;)
nu har vi tagit fram allt onyttigt i skafferiet och ska äta ut de, eller ah, en tredjedels påse chips och lite popcorn och godiset sen julafton! Sen ska vi inte ha ngt kvar haha..
Blir så lätt att man går och äter om de finns hemma, eller man, JAG gör det.

Sitter och kollar på massa grejer med hundar och nyår, alltså jag är SVIN rädd ja. Jag tänker tillbaka på hur jag vet att mina gamla hund va, alla hundar i jädraås som blev helt rädda och alla hundar jag sett, vet inte en enda hund som är trygg på nyår.. Ska nog in och köpa DAP-halsband, så ska man ha hunden hemma i sitt sovrum med massa filtar - där den känner sig trygg. och självklart med dess ägare, fast de fatta man ju :)
nää, får se hur det går! :) så glad att limpis tycker lika som mig, har pratast om de här ett tag och vi ser ju till smillas bästa, de är ju ngt med fyrverkerierna som skräms, uscha!



Sen blire baka bröd, haha vi åt upp allt idag typ, till frukost, linus frukost på jobbe, lunch för mig, till middag och sådära. Men de är BRA bröd, typ bara fullkornsmjöl i! 2 msk socker på 1000 g och så, hemmafru haha ;-) och så blir det en långprommis, härlig väder ute!

Imörraaaa skulle jag se på massa oth med johannäääie, fast såg på hennes blogg att hon skulle göra massa så antar att dt inte blir ngt ;) ska nog sminka lite! hoppas jag får mitt smink imorn (A)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-28 @ 01:38:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0