BABBEL

HEJ!
Förlåt för AS kass bloggning och inget smink, jag lovar att jag ska bättra mig. Men denna vecka har varit busy ..
i måndags gjorde jag massa ärenden, i tisags var jag med josse och hade aaas kul! åkte till ida på kvällen och vi snacka lite, myspys.
Igår va jag barnvakt åt Louise och sen kom Jimmy och Bella på kvällen så spela vi massa spel, planerae även en eventuell utgång på lördag :) Men vi får se, jag vill inte dricka men vin är så gott, det är mys dricka liksom haha!

Jaja, nu ska jag sminka mig , blir nog nå brunt idag ;) haha surpriseeee ! Lägger in bilder från sminkningen igår och idag, senare.. ska upp till mamma nu och sälja en möbel till någon, catchiiiing ! sen ska vi åka ut till köpis. mysiiigt hihi. får se vad jag köper ;) JEJEJEJE







Kommentarer
Postat av: frida-mamma till lovis

Älskar den dära naturella looken :D du är så jääävla snygg !

2011-01-01 @ 13:53:05
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0