Dag 02 – Min första kärlek

Jag har aldrig varit kär innan jag träffade Linus. Jag hade aldrig varit kär på riktigt. Jag hade aldrig känt dessa fjärilar i magen så fort man ser varandra och aldrig , aldrig någonsin trott att jag skulle få det såhär bra.

Jag och Linus träffades den 7 september 2008, jag hade varit på fest i valbo och skulle träffa vår gemensamma kompis, jimmy. Linus hängde med och vi käka på donken och åkte hem till jimmy, och därifrån gick jag och linus hem tillsammans. Han följde med mig enda till dörren för jag var så rädd, sen gick han hem helt själv.
Jag kommer ihåg att jag skrev "godnatt sötis, tack för ikväll" och han typ svara; vem? haha då fick jag ju panik .. efter två veckor började vi skriva varenda dag och träffades varenda kväll med mysiga kvällsprommisar osv.

Vi höll på fram och tillbaka i ett år ungefär, jag var rädd.. Jag ville inte släppa in någon i mitt liv men ÄNDÅ kändes det ju så himla rätt!!

Så den 5 augusi 2009 blev vi tillsammans och har varit tillsammans i snart 16 månader och varenda månad, varenda dag, varenda minut och varenda sekund så ger han mig glädje. Så oerhört mycket glädje. Så mycket lycka och så mycket kärlek. Jag vill inte ha det på något annat sätt än det jag har det idag, jag har allt jag vill ha i mitt liv och jag är nöjd!!

Den 11 juni , dagen då jag tog studenten så vaknade jag upp i hans famn och kollade på ett stoooort paket som stod vid min byrå. Jag öppnade det och han hade lagt i massa ljusstakar och mys, längst ner i botten låg det två förlovningsringar. Jag blev så himla glad. Hur gullig är han inte? Den dagen är den bästa typ i mitt liv, så lycklig!!

Vi har gjort så himla många saker tillsammans, uppsala, egypten, alla promenader, alla stugresor, alla myskvällar, alla middagskvällar, ALLA kvällar är speciella för mig.

Jag vill leva mitt liv med Linus, jag kan inte förstå hur allt kan vara så perfekt. vi är PRECIS lika som människor, precis samma intressen och tycker lika. Hur kan man brista ur sig en mening som är precis lika? Eller kolla på precis samma film och säga precis samma kommentar. It is meant to be.
Jag hoppas innerligt att alla får uppleva den känslan som jag känner nu - och har känt i mer än två år..





Våra första pussbilder, haha speciellt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig!!

2010-12-02 @ 20:34:09
Postat av: Tanja

så fint skrivet :)!!

2010-12-08 @ 19:03:25
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0