Dag 07 – Min bästa vän

Oj. Jag har nog ingen bästa vän - utan flera!

Johanna är den roligaste tjejen jag vet, hon och jag har alltid hållt ihop. Det har alltid varit JG och Wickey .. det har alltid varit vi som gjort de roligaste grejerna, hur många gånger har vi inte suttit kvar på måndagarna för vi inte fattar något, hur många tabbar har vi inte gjort på hemkunskapen? hur många roliga  fester har vi inte varit på?
Eller när vi cyklade runt hela gårdskär, när vi umgicks med alla där. När mange och David skulle hjälpa dig med matten i husvagnen, hahaha så jävla roligt..
Eller när vi åkte till leksand och gick upp aaaas tidigt för att vi skulle träffa de från fagersta? HAHAHA
De finaste minnena jag har , dem delar jag med dig :)
Jag kan tänka tillbaka på allt vi har gjort och ha världens leende på läpparna. Oavsett om vi inte ses så mycket (eller knappt alls) idag så vill jag ändå att du ska veta att jag älskar dig, så jävla jävla jävla mycket. Du får mig att må så jävla bra och du får mig ALLTID att skratta..

:)

Stina! tjejen jag känt sen, jaa, vad kan det vara? dagis? sen vi var två år har vi hållt ihop, genom dagis, sexårs, lågstadiet, mellanstadiet och högstadiet. När vi börja gymnasiet gick vi skilda vägar haha men ändå har vi setts hela tiden, massa fina promenader och massa fester, trots pojkvänner och flera samtal där vi gråter så har vi alltid kontakten. jag VET att du ALLTID finns där när något händer! Du är den mest ärligaste och finaste vännen jag har!

Ida! Åh, ida!! tänk att vi lärde känna varandra förra sommaren? det är väl huuur sjukt som helst.. Jag känner att jag känt dig i fleeera år.. jag har delat så många fina minnen med dig, sommaren vi hade förra året var den bästa i mitt liv, jag har aldrig skrattat så mycket och jag har aldrig aldrig haft så himla roligt, du är underbar :)
DU och jag, vi är så lika. vi har så många lika tankar och vi är så jävla lika till sättet. kommer du ihåg när vi va på georges? eller när vi lyssande på PRECIS samma låt på PRECIS samma ställe?
jag har delat glädje, sorg, lycka och allt möjgligt med dig och det är så himla underbart. du och jag kompenserar varandra och jag vet att du alltid kommer att finnas där.


JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0