Dag 08 – Ett ögonblick

Det första jag kom att tänka på var när vi var i egypten..
Ett ögonblick som betyder så JÄVLA mycket!

Vi åkte ut med en glas båt, hoppade av mitt i vattnet och kramades och snorklade. Hoppa upp på båten, la mig på akterdäck och tänkte bara; varför ska jag vara ledsen? varför ska jag tro att jag inte har allt när jag ändå har ALLT jag någonsin drömt om?

Sen dess har mitt liv flytit på, jag är sällan - väldigt sällan arg, när jag blir förbannad sitter jag bara och skrattar och försöker förklara hur arg jag är, jag har min underbara pojkvän, bästa hund, finaste lägenheten och världens bästa familj&vänner, jag ska till thailand med min pojkvän på samma dag som vi varit förlovade i ett halvår, vi har varit utomlands TVÅ ggr på 1,5 år.. Hur kan jag inte vara lycklig?



the moment, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0