I HAVE THE TIME OF MY LIFE

vaknade av att jag hade huuur ont i magen som helst, låg vaken några timmar tills linus skulle upp och käkade nybakat bröd , var de nå mys eller? typ vakna upp och hela lägenheten luktar nybakat !!! :D
gick och la mig igen och sov typ till.. halv tolv, HAHA. men jag har ju inte sovit så mkt i natt, så skyller på det :)

nu har jag städat lite och ska köra lite just dance 2, skitkul! :D ska köra de varje dag ihopp om att gå ner lite, men det är typ omöjligt att gå ner med min sjukdom .............
jaja, sen ska jag mysa till det med ansiktsmask, hårinpackning, fräsch sminkning och sådära!
Ska höra med Bella om hon och jimmy vill åka lite pulka med vovvarna idag med, hehe kul!

miss u honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0