Mobilblogg- Ahhh va träningsvärk jag har, ...

Mobilblogg- Ahhh va träningsvärk jag har, total död Asså! Upp imorgon och träna som fan ska jag göra , gillar att medicinen börjat funka som fan med! Å så fick ja en kommentar av Lisa som fråga om de va ok att lämna hunden själv i två veckor :) fast Ah , själv är hon ju inte :) hon är ju med min mamma/Camilla , två pers som hon älskar lika mkt som oss typ haha ! Och så har ju inte hundar någon tidsuppfattning alls :p de märker ju inte om du varit borta 5 min eller 5 timmar ! Sen nyårs afton är ju ngt spec, jag tänker på fyrverkerierna och alla upplevelser jag haft av hundar som är helt trygga i vanliga fall som på nyår ligger under bordet å skakar av panik :) men de är ju upp till var och en, ja ska absolut inte lämna bort smillster, över min döda kropp haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0