OH YEAH!

HEJ!
Nu håller jag på att äta frukost. FAN. Jag som skulle gå upp sex i morse :S vaknade inte ens av klockan, linus ska väcka mej imorn haha. inge bra att äta frukost såhär sent.. så jag tog bara lite honungsmelon !

Igår så lagade vi typ typ en hel jävla sats korvstroganoff, asså typ 15 portioner, blev helt sick !! men vi har massa matlådor nu, och det är bara bra :) nu har vi säkert mat till thailand, ni ska se vår frys haha !

idag så ska jag hem till mamma vid fyra , ska käka och mysa där och även sminka henne! ååh va glad jag är att ja har det sminket nu :) hiih

nä, nu ska jag maila arbetsförmedlingen så jag får mina pengar haha, sen se på gg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0