hockeybockey

Sitter i sängen nu med min fina pojkvän liggandes brevid mig, han kikar på hockeyn och jag är som vanligt INTE intresserad. Tycker inte att hockey är roligt alls, spec inte när de inte är sverige eller nå hoho.. Vi åkte och beställde pizza tidigare idag, båda har varit så sega och bakis. Sen gick vi till min halvfaster, hennes man fyllde pension (alltså 65 år) där bjöds det på smörgåstårta! hihi,, smarrigt. Vi har inte gjort så mycket mer faktiskt , helt händelsefattig dag eller hur man ska säga haha. Nu ska jag smörja in mig med en kräm från Mary Kay som jag köpte för några dagar sen, ska visa er resultat OM det funkar, annars får det vara =) Sen ska jag lägga mig och pussas med min man, och tänka hur synd det är om honom som ska upp kl 6 imorn bitti hihi;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0