turn to something good!

Åkte ner på stan och köpte lite, blev två tröjor, jeans, leggins och ett par sunglasses (tror det var såna som du köpte wilma;D) sen fika vi på george, jag fick bjuda vilket ses som en vana haha ;)
är hemma nu och känner mig så konstig, alltså det känns som att jag gruvar på någonting men jag vet inte vad :S får inte fram de liksom, ont i huvve, magen, jaa.. inte mycket som är rätt nu :)

ska väl käka snart, sen hem till linus. Ingen aning om vad vi ska göra , blir väl se på någon film eller nå. haha känns så konstigt, har aldrig varit tsm med någon över alla hjärtans dag (har väl aldrig varit tsm med ngn överhuvudtaget) så har jag alltid trott att det är typ världens mysigaste dag och har längtat tills jag har någon själv, så pjoff är de över. Har inte gjort ngt spec förutom att fika haha , mysigt värre va ;)

Näe, nu ska jag vänta på att de blir krubb och plugga lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0