I would die for you

Dagen idag har varit toppen, eller ja på förmiddagen och en del på eftermiddagen haha. vaknade upp med ett strålande humör, fixade mig och hämtades upp av jimpan. vi drog ner på stan och kikade massa, sen en fika :) blev paj för min del, mumsigt. sen mötte jag älskling och vi åkte till hans mormor och morfar och skottade lite, extra snälla :)

sen brast de när jag skulle laga middag, kände mig som världens sämsta flickvän. Jag har gjort pannkakor en gång förr och dem blev jätteäckliga, och jag VET att linus älskar pannkakor (nästan mer än mig haha) så jag fick världens prestationsångest och börja gråta som en liten unge, helt sjuuukt. Kände mig uuuurdålig..

Men, allt är bra nu! :D sitter hemma hos linus och väntar på att han ska komma hem från träningen, jag har varit och handlat massa gott! Jordgubbar, vindruvor, kiwi, ost och kex och massa. Hoppas att han uppskattar det :) Jag älskar dig av hela mitt hjärta linus! tack för att du finns !

gohjärta!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0