Kärlek

Vilken myskväll det har varit! Älskling kom och hämtade mig, så åkte vi hem till honom och bastade och bara satt och prata, sånt är så himla viktigt. Jag tycker det är bra att Linus är som min bästa vän, jag kan verkligen prata med han om allt. Då menar jag även saker som man håller sig helt inom sig, som "mitt bajs var brunt idag" haha skoja men det är precis så. Jag tycker att vi är helt perfekta tillsammans och det kanske är mycket tjat om han men det skiter jag i.

Det finns ingen person som fått mig att må så bra som han gör. Han ser precis när jag mår dåligt, är kluven eller bara nere. Han ser precis rakt igenom mig, kan man säga.  Jag kan inte förstå att jag har sådan tur, att ha världens finaste och bästa pojkvän. För mig betyder han allt.
Jag har så himla länge längtat efter det här, att ha en pojkvän som man kan vara sig själv med, inte behöva skämmas och bara kunna njuta av varandras sällskap. De personer som är i samma situation som mig eller har varit det kan ju inget annat än att bara hålla med. Jag kunde aldrig ens hoppas om att det kunde vara såhär underbart.

Linus är den som får mig att kämpa. Det kan låta som en klysha men han är den som får mig att gå upp varje morgon, att känna "vilken härlig dag det är". Och , vetskapen av att den person man älskar ligger precis brevid en och har sin arm omkring mig, den är enorm. Alltså den är så jäkla stark så det finns inte. Jag älskar det!

Vetskapen av att man älskar någon så innerligt mycket, och vetskapen av att man älskas lika mycket tillbaka är också så himla stark. Linus är den personen som hjälpt mig att tro på mig själv, att inte bry mig om det som har hänt förr utan att bara blicka framåt. Att inte bry mig om det som hände för ett år sen, då jag var helt paralyserad och inte brydde mig om något annat än att, ja, svälta mig. Men visst, det finns nedgångar och där finns han och tar emot mig med öppna armar. Han finns där och låter mig att gråta ut, försöker att trösta mig så gott det går och efter ett tag kan jag bara tänka "hur tusan står han ut med mig?",

Men det gör han. Och det älskar jag dig så himla mycket för, älskling. Tack. Tack för att du finns och tack för att du alltid ställer upp.



Kommentarer
Postat av: hannah

hihi, känner igen mig i allt de du skrev =) jag o tobbe är också bästa vänner och pratar också om ALLT! jag är fortfarande lika kär och nu har vi vart tillsammans i 3 år & 4 månader :) ni verkar vara perfekta för varandra, hoppas ni får det precis lika bra som vi har haft det =) <3

2010-01-14 @ 08:09:12
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: wilma lundberg

måste bara säga att ni är jätte fina ihop :)

2010-01-26 @ 21:33:13
URL: http://kollaenwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0