Lets dance

I skrivandes stund sitter jag med datorn i knät, ett täcke virrat runt om kring mig och kikar på Lets dance.
Idag är det inte så bra, tycker de bara blir sämre och sämre. Skulle vara roligt om dem gjorde typ Lets dance celeb eller någonting ;)
De snackar om fångarna på fortet, och jisses kommer ni ihåg hur grymt det var? varje lördag satt vi och hade mys med familjen och jag somnade i pappas knä. De var liksom höjdpunkten i veckan!

Jag filurar på vad jag och älskling ska göra senare, jag är så sugen på att göra någonting men det är så sent för allt, sent för bio, sent om man skulle åka till ica och köpa hallon eller nå(är så grymt sugen haha), sent för allt . BLÄ vad jag hatar när tiden begränsar en, tänk om det kunde vara dag hela tiden. Och sommar med för den delen. Skulle väl inte vara fy skam.

Får se vad som händer i morgon, ska upp i skaplig tid och övningsköra med bosse :) Kul det ska bli, är taggiiination faktiskt. Imorgon har vi verkligen tid och det blir nog att nöta det sista, motorväg, landsväg och så. KUL :)

Med detta säger jag troligen godnatt, om det inte blir nå sent inlägg inatt. Sov så gott, och ni .. krama om era nära och kära och säg hur mycket ni älskar dem, för just det värmer så mycket i hjärtat!



Sötnos! jag älskar dig pluttis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0