Love is wicked.

Kom precis hem från läkerol. Jag och älskling åkte och köpte lite (okej, MASSA) godis där med pappa och nina :D wooho nu blir de inge ica på länge eller ;D haha .. Sitter och äter korvstroganoff nu, ska åka till Ida med nästa buss :) Sen blir det träning för hela slanten, känner mig helt slapp när jag inte tränar haha.

Imorgon skulle vi ju ha middag men vi ska ha tjejmys med tjejerna i klassen, as mysigt ska det bli. Äta tacos och dricka vin, mhh :) Kommer nog bli ruggit trevlans!

Åh vad jag saknar linus då haha.. Alltså det är så jävla jobbigt att vara ifrån han, jag klarar det inte. Han är min styrka haha. Han är den starka väggen jag kan luta mig åt när något brister. Han jag kan prata med om allt. Alltså det går inte att beskriva kärleken jag känner för dig älskling. Du har en sådan stor plats i mitt hjärta och jag älskar dig mer och mer för varje dag. Tack för att du finns.


HAHA lär bara visa den här bilden, asså såhär hade jag för typ prick ett år sen. den JÄVEL som säger att det inte har växt blir jag arg på haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0