MENSVERK

Har mensverk som en liten jude alltså, fasiken vad det krampar :(
Hade det hela linus match och jag ville bara lägga mig ner på golvet och gråta haha, fattar inte varför det aldrig går över .. Har haft det i flera dagar nu!

Tomas och Camilla var med och kika på matchen, och de blev oavgjort! Mot pappas jobbarkompisar, roligt :D

Nu ligger jag och kikar runt lite på ungdomsfilmer, känner att jag bara vill ligga här i sängen hela dagen och se på massa filmer :) Går ju inte att köra så mycket annat. Lisa ska göra mat snart med och jag är hungrig som fan fast jag åt två mackor nyss, gash.. fast jag tror det kommer bli skitgod mat så jag kan härda ut;)



Jag och sötlisa :)


Kommentarer
Postat av: Mmmmmama

MIN jacka!

2010-02-02 @ 14:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0