piss påse

Gud vad jag är dålig på att blogga ibland, det går i perioder det där ! Förlåt bitchess..

Dagen idag gick ruggit fort, åkte snabbt hem för att skriva på vår affärsplan! Woohooo .. gick toppen och nu är den snart klar, lite sent vi vet ;)
sen gick jag hem till älskling, så skönt att vi bor typ fem minuter ifrån varandra och kan gå hur som helst ;D asnice, hade tyckt att de varit drygt att åka typ till strömsbro eller ngt sånt där, tur att min fina bor här :D
Har pluggat lite marknadsföring här med men det är så svårt att komma på vad man ska skriva, vill bara ösa på bra så jag kan få VG i det men det är väl bara att glömma! fyfasiken så jag skrev på förra provet men inte mer än ett G blidde de ;D

Vi har kollat på funny people och innan de gick vi till ica och köpte lite götta. Sen låg vi i sängen och mådde helt illa, jag kunde seriöst inte ens resa mig för då skulle jag spy. Mår lite bättre nu men fortfarande så fruktansvärt illa, bokstäverna bara kringlar till sig nu lär jag skriver det här haha! Tänkte sova strax med, har blivit så sent den här veckan :D Dock är det ingenting mot förra veckan och den innan, fyfan somnade runt fyra fem varje natt :( hualigen ..

I helgen blir det mys iaf! På fredag ska vi hem till Sara och Nickepicke och kirra mat och sånt mys, smida lite thaiplaner och sånt. Kan inte fatta att vi ska åka!! dock är det i dec men alltså det är så sjukt kul, jag längtar som fan och de är så roligt att prata tillsammans och tagga till de :D

Sen på lördag blir det kungsberget tror jag, om jag hittar några pjäxor.. Ska köpa helt nytt set men alltså de finns inga bra och jag vill ha ett par som ajg kan ha hela livet, haha vafan nu växer jag ju inte mer. Dock fanns
de ett par billiga på naturkompaniet så får väl kika in de om det är någonting :D


Nää fan nu skriver jag bara av mig som aldrig förr! hare götts folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0