puss på dig ulrika!

Ny design, härligt va :D Tack Ulrika Hård ! :)


Har precis sett klart på sherlock holmes med älskling, var väl sisådär ska jag säga, fatta ingenting och det var för svåra ord för mig haha ;)
Mår fortfarande piss så blir hemma imorgon med, kanske lika bra det då jag har prov på onsdag (GOD DAMN!!!) det är inte liiite heller, shit asså .. hade totally glömt bort det :( får ställa klockan tidigt imorgon och försöka må så bra som det går, alltså det är så jobbigt att vara magsjuk så det finns inte :(
har fått världens ångest idag med, över småa sjuka saker, jag orkar inte ! Just nu vill jag bara ha ett stopp i livet haha, och bara njuta av dagarna som går, men man kan ju inte få allt ...........

Kommentarer
Postat av: ulrika

hihi varsågod sötnos :) men säg till om du vill ha nått annorlunda eller om jag ska fixa dit nått :)

2010-01-26 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0